domingo, 14 de octubre de 2012

SÈRIE 1



Foto 1:
1/60 - F: 9.0
En la primera foto podem observar un format horitzontal. La composició que s'ens presenta es una columna en el centre, entre dues portes, podem dir que es una composició molt ordenada i quadriculada, realitzada en blanc i negre.
 La porta de la dreta amb l'enganxina mig trencada de "lloguer". L'altre amb diverses pintades on podem distingir la paraula anglesa "fuck". Podem interpretar aquesta imatge com les dues opcions que et pot donar el moment actual on ens trobem (majoritariament els joves), o vas de lloguer, de manera poc estable i sense cap garantia, o t'enfonses dins d'aquesta situació plena de dificultats.

Foto 2:
1/50 - F: 5.6
En la segona imatge de format també horitzontal, trobem una petita figura humana que es mimetitza en el paisatge del seu entorn.
 Amb aquesta fotografia ens pot recordar d'on realment prové l'ésser humà, de la natura, i que per més que ens esforcem de fugir d'ella, no en deixam de formar part d'ella. També la podem interpretar com la insignificancia de l'home devant de la natura.

Foto 3:
1/20 - F: 5.6
En la tercera fotografIa de format quadrat, amb una gama de colors càlids, llum que prové de la dreta de la imatge, i de fons neutre, pero acord amb l'objectiu principal, la figura del maniquí.
Aquest maniquí ens crea una imatge de deixadesa i soledat, amb una sensació d'oblit.

Foto 4:
1/160 - F: 9.0
La quarta imatge l'he volgut fer en un format vertical, per poder donar-li també importància al cel blau. Amb aquesta fotografía he volgut representar la curiositat, amb aquesta porta de garatge que no ens 
deixa veura que hi ha, incloent aquest cel lluent formant part del que amaga la porta darrere seu.

Foto 5:
1/200 - F: 9.0
La cinquena fota en format horitzontal, amb pla picat, ens mostra el detall d'una bicicleta.
Aquesta imatge realitzada en blanc i negre juga amb la llum i les ombres que crea.

Foto 6:
1/320 - F: 4.5
La sisèna fotografia i la última d'aquesta sèrie, està realitzada en un format horitzontal. A difèrencia de la quarta imatge, podem veure que d'amaga darrere d'aquestes planxes metàliques. Però tot i així ens crea una reacció de falta de llibertat, ja que una cinta policial ens delimita el pas.





No hay comentarios:

Publicar un comentario